Candy GOV 780 C-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Candy GOV 780 C-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

jackypee 24-03-2012
Geschreven voor: Candy GOV 780 C-S

Een prima apparaat. Bied veel voor weinig geld. Droogresultaten zijn goed. De voorzieningen zijn praktisch: een ruime vulopening en een eenvoudig te reinigen stoffilter. De bediening is vrij eenvoudig en intuitief. De resterende tijdindicatie is erg fijn; deze wordt af en toe aangepast afhankelijk van het verloop van de droogbeurt.
Ons toestel had een deuk aan de zijkant terwijl de verpakking geen beschadiging vertoonde (botsing tijdens productie/inpakken?). Zelf een beetje uitgedeukt omdat het we het niet de moeite waard vonden om hiervoor een retour-traject in te gaan; blijft zichtbaar maar niet erg omdat dit deel nauwelijks in het zicht zit. Toch slordig. Hiervoor en het feit dat de constructie van de omhulling OK maar niet super is, heb ik voor duurzaamheid een 6 ingevuld.
De duurzaamheid van de essentiele delen is moeilijk in te schatten maar lijkt wel OK. Dit toestel zou wel 10 jaar mee moeten kunnen bij 3 beurten per week. Onze vorige (AEG) heeft het 20 jaar volgehouden, zij het de laatste 10 jaar met piepen en knarsen.

Hendrik-Willem 30-05-2011
Geschreven voor: Candy GOV 780 C-S

Goede droger voor weinig geld. Nu 4 maanden in bezit en werkt naar behoren.
Ben er heel blij mee. Echte aanrader zou ik zeggen,.